sunnuntai 4. elokuuta 2013

Pientä mökkeilyä

Eilen oli ehkä kesän paras päivä. Kaikki meni niin hienosti putkeen, että ihan pelottaa miten huonosti tämä päivä sitten menee...

Aamulla mentiin Foxin kanssa lenkille, mikä nyt ei ole mitenkään ihmeellistä. Olen aina harmistellut kun Fox ei innostu kepeistä. Minusta olisi kauhean mukavaa jos Fox kantaisi lenkeiltä keppejä kotiin. Eilen se löysi golf pallon. Fox kantoi ylpeänä golf palloa koko loppu lenkin, pää ja häntä pystyssä. Kehuin usein, miten sillä on tosi hieno pallo, ja Fox oli selvästi mielissään!
Kotona pallo vaihdettiin luuhun, en uskalla jättää sitä koiralle, ettei satu mitään. Mutta olin itse niin iloinen, kun Fox niin hienosti kantoi jotain kotiin. Josko joskus niitä keppejäkin! ;)

Näin hieno golf pallo :)

 Pian lenkin jälkeen suunnattiin mökille. Fox pääsi mukaan, vaikka serkkuni Mila koira (jonka olen jo aiemminkin maininnut tässä blogissa) oli siellä. Ensin meinasin jättää Foxin kotiin, mutta koska tämä oli ainoa mahdollisuus sen päästä järveen pulikoimaan, päätin ottaa sen mukaan Milasta huolimatta.
Foxilla ja Milalla on joskus ollut ihan ok välit, mutta viimeksi kun ne näkivät aiemmin kesällä, olivat molemmat pelkkää murinaa ja hammasta. Sillon myös toisen serkkuni Zero uros oli mukana.
Eilen annoin Foxin mennä nenittelemään heti Milaa. Fox heilutti häntää eikä murissut ja oli muutenkin oikein nätisti. Se olikin Mila joka murisi ja näykkäisi Foxia pari kertaa! Olen siis syyttänyt Foxia ihan turhaan niiden väleistä, Milan syytä kaikki onkin. Joten anteeksi rakas Fox <3

Mentiin rannalle ja Fox pistettiin pitkään liinaan, jotta pääsi kahlaamaan. Fox ei ui, mutta tykkää kahlata. Nyt kyllä meni niin pitkälle, että masukin kastui, mitä ei ole ennen tehnyt. Ehkä se vielä vanhoilla päivillään uikin :D
Kivaa sillä ainakin tuntui olevan, ja itsekin pääsin talviturkista eroon.

Kuvasaastetta mökkireissulta




Masu kastuu!
Ilmeestä päätellen, sillä oli ihan kivaa

Keppiäkin haettiin hienosti


Ja yritettiin syödä simpukka....

Mökkeily ei kestänyt kun muutaman tunnin, sillä minun piti rientää kuudeksi Vantaalle.
Olin menossa Vanhus miittiin! Eli näkisin muutamia Petsie tuttujani herkkujen ja pelien merkeissä.
Minua vähän jännitti, vaikkei paikalla ollut kun kaksi minulle uutta ihmistä, muut olin ennen jo tavannut. Yhteensä meitä oli seitsemän ja meillä oli aivan mahtavaa! Ihan turhaan jännitin, ilmapiiri oli rento ja meillä oli todella hauskaa. Naurua riitti ja pelattiin kyllä hauskin Alias peli ikinä!
Tapasin myös neljä aivan ihanaa koiraa. Nauru aussien nyt olin jo aiemminkin nähnyt pikaisesti, mutta Kida aussie, Tara tolleri ja Ora mudi olivat uusia tuttavuuksia. Ja kaikki juuri niin ihania kun olin kuvitellutkin. Joskus pitää mennä yhteislenkille!
Mutta todellakin, hauskaa oli ja ehdottomasti uudestaan joskus ja lisää porukkaa mukaan! Juttua riitti ja ruokakaan ei loppunut kesken ;D Kolmelta yöllä olin kotona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti